Neem contact op met sound education

Heb je een vraag? Stel hem hier, je krijgt snel antwoord.

 

312 Ibisdreef
Utrecht, UT, 3564 RM
Netherlands

030-262 5395

Sound Education: les van meer dan 50 audio specialisten waaronder platinum producers en hit mixing engineers. Verder uniek door zijn integratie van persoonlijke ontwikkeling in het lesprogramma zodat er ook echt resultaten komen (zie onze referentie sectie met oud studenten).

Klachtenprocedure

Wij stellen altijd prijs op feedback, feedback is van grote waarde om de opleiding steeds verder te verbeteren. In het geval dat u ontevreden bent over èèn of meer aspecten van het onderwijs of de dienstverlening van Sound Education, bent u welkom om van de onderstaande klachtenprocedure gebruik te maken.

Doel

Het herstellen van de relatie in de dienstverlening of het bijstellen van het verwachtingspatroon van de klant.


Betrokkenen

Sound Education, docent(e), student(e) of klant.


Privacy

Iedere klacht zal uiteraard onder alle omstandigheden en ten aller tijden strikt vertrouwelijk behandeld worden. De privacy van de klager is hierbij gewaarborgd.


Een klacht

- heeft betrekking op training/les/studio, 
- heeft betrekking op de docent(e) zelf, 
- heeft betrekking op een (sterke) afwijking van een verwachtingspatroon bij de klant.
 

Voorwaarden

De doorlooptijd van dit proces mag niet langer zijn dan 4 weken. De behandelaar van een klacht is de eigenaar van Sound Education, de heer Ignace Dhont. Mocht het zo zijn, dat uw klacht onverhoopt niet tot tevredenheid wordt opgelost, is het goed om te weten dat Sound Education als lid van de NRTO is aangesloten bij een derde, onafhankelijke partij: De Geschillencommissie. De Geschillencommissie is ook telefonisch te bereiken via 070-3105310. Hier kunt u dan terecht met uw klacht, onder de voorwaarde dat u Sound Education eerst zelf de kans heeft gegeven de klacht (binnen 4 weken) op te lossen.
 

Hoe en waar kunt u uw klacht in eerste instantie indienen?

U kunt uw klacht in eerste instantie indienen door een email te sturen aan info@soundeducation.nl. Ook kunt u ons per post bereiken op:

Sound Education
T.a.v. Ignace Dhont
Ibisdreef 312
3564 RM Utrecht

U ontvangt uiterlijk binnen 1 week een ontvangstbevestiging en een eerste reactie van Sound Education.

Procedure

  • Klager stuurt de klacht (op papier/mail) op naar Sound Education. Deze klacht moet voorzien zijn van uw naam, adres en woonplaats gegevens. De voortvloeiende correspentie zal Sound Edcuation gedurende twee jaar bewaren.

  • Sound Education neemt contact op met klager om te bevestigen dat de klacht is aangekomen en om eventueel onduidelijkheden weg te nemen. Tevens spreekt Sound Education af wanneer de klager de uitslag kan verwachten.

  • Sound Education registreert de klacht in het klachtenregister en maakt eventuele acties voor betrokkenen aan.
    Sound Education neemt contact op met de genoemde betrokkene(n).

  • Bij (grote) verschillen in de verhalen tussen bijvoorbeeld docent(e) en student(e) gaat Sound Education terug naar betreffende persoon (personen) om zo nodig het verhaal te corrigeren of te complimenteren.

  • Sound Education beoordeelt, trekt conclusies en stelt maatregelen voor en stelt tevens een eindrapport op. Dit alles binnen 4 weken na het indienen van de klacht.

  • Sound Education koppelt terug naar de klager (oorzaak, conclusie en maatregelen ter verbetering).

  • Sound Education toetst of de maatregelen daadwerkelijk genomen zijn.

  • Tenslotte: wordt de klacht niet tot uw volle tevredenheid opgelost, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke derde partij, De Geschillencommissie, die uw klacht zal beoordelen.

  • De conclusie van De Geschillencommissie is bindend voor beide partijen en Sound Education verplicht zich binnen twee weken na uitspraak eventuele consequenties ten uitvoer brengen.